خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز از برگزاری دوره ضمن خدمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و زیست عفیفانه آموزش و پرورش شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

 

قزوین_ سروان میر شریفی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج، از برگزاری دوره ضمن خدمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و زیست عفیفانه آموزش و پرورش شهرستان البرز خبر داد.

وی افزود: دوره ضمن خدمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و زیست عفیفانه برای کلیه مدیران، معاونین آموزشی، معاونین پرورشی، معاونین اجرایی و مشاوران مدارس شهرستان البرز و با حضور سرهنگ محمدجوانی مسئول کمیته علمی جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) مدرس و استاد علوم شناختی کشوری با همکاری و هماهنگی حوزه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در تالار شهر و نگارخانه شهر الوند برگزار شد.

میرشریفی عنوان کرد: این دوره با حضور غفوری فرماندار شهرستان البرز، عباسیان مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین اعم از فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر الوند همراه بود.

در این مراسم مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، ضمن تقدیر از جامعه فرهنگی شهرستان اظهار داشت: معلمین و فرهنگیان شهرستان البرز همواره در ورود به مسائل اجتماعی حوزه دانش آموزی پیشگام بوده و نقش کلیدی ایفا می‌کنند؛ لذا باید در این حوزه به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی مناسب و پیشگیرانه اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار